Cum cumpar

/Cum cumpar
Cum cumpar 2018-05-24T13:37:47+00:00

Datorita profilului sau specializat, site-ul www.feronerie-usisticla.ro se adreseaza exclusiv firmelor sau persoanelor fizice autorizate (PFA).

Procesarea comenzilor
Pentru a achizitiona un produs de pe site se acceseaza produsul dorit si se urmeaza pasii indicati de program, completand toate datele solicitate de acesta.
Important! Imediat dupa efectuarea si transmiterea unei comenzi, programul va transmite automat un e-mail de confirmare din partea SC SEVEN SRL. In functie de comanda este posibil sa fiti contactat telefonic sau prin e-mail pentru eventuale precizari, iar confirmarea efectiva a comenzii este in momentul in care veti primi factura proforma in lei, la cursul BNR din data trimiterii comenzii.

Conditii de plata
Plata se face prin ordin de plata sau ramburs, conditiile fiind precizate in factura proforma transmisa prin e-mail. Plata in sistem ramburs este acceptata doar pentru clientii care au mai facut celor putin 3 comenzi sau au incheiat un contract cadru cu SC SEVEN SRL.

Facturarea
Pentru orice comanda se elibereaza factura fiscala care este transmisa in format electronic pe e-mail iar factura tiparita este transmisa in pachetul care contine comanda. Pentru completarea si emiterea facturii vor fi solicitate prin e-mail toate datele necesare completarii, conform legislatiei in vigoare.

Livrarea comenzii
Comanda poate fi ridicata direct de la sediul SC SEVEN SRL sau poate fi livrata prin curier (Fan Curier). In cazul platii in avans, prin ordin de plata, livrarea se va face dupa confirmarea efectiva a platii.

Garantii
Toate produsele comercializate de SC SEVEN SRL beneficiaza de garantie.
In cazul in care constatati anume defectiuni sau lipsuri va rugam sa ne semnalati imediat acest lucru pentru a rezolva in timp util astfel de situatii.